Pozývame Vás na workshop
REGISTER RIZÍK A PRÍLEŽITOSTÍ
Ako vytvoriť register rizík a príležitostí a implementovať POŽIADAVKY NORIEM
ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 a ďalších
podľa kapitol 4.1, 4.2, 4.4 a 6.1
Lektori
Vladka Duníková
Certifikovaná IRCA Lead Auditor a Business Process Manager Professional.
Má dlhoročné skúsenosti ako konzultantka a manažérka projektov v oblasti procesného manažmentu a riadenia rizík.
Je členkou technickej komisie TK 22 Kvalita Úradu pre normalizáciu, metrológiu a skúšobníctvo Slovenskej republiky.
Zastupuje Slovenskú republiku v technickom orgáne Medzinárodnej organizácie pre normalizáciu ISO/TC 262.
Špecializuje sa na systémy manažérstva, procesné riadenie, riadenie ľudí a rizík.
Čo sa naučíte?
- zrozumiteľne, "ľudskou rečou", vám vysvetlíme požiadavky noriem ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 a ďalších na riadenie rizík a príležitostí,
- ukážeme vám, ako môžete integrovať požiadavky revidovaných ISO noriem na riadenie rizík a príležitostí,
- prakticky, krok za krokom, si vytvoríte vlastný register rizík a príležitostí,
- spoznáte príjemné prostredie hotela Chopin v Bratislave 🙂
Obsah workshopu
Teoretická časť:
- požiadavky revidovaných noriem ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 a ďalších na riadenie rizík a príležitostí,
- integrácia požiadaviek ISO noriem na riadenie rizík podľa novej normy ISO 31000:2017 Manažérstvo rizika
- termíny a definície používané v riadení rizík podľa normy ISO Guide 73 Slovník.
Praktická časť:
- mapovanie vzorového procesu, identifikácia silných a slabých miest v procese - tvorba “SIPOC diagramu”,
- identifikácia interných a externých vplyvov - tvorba “Registra interných a externých vplyvov”,
- identifikácia zainteresovaných strán a ich požiadaviek - tvorba “Registra zainteresovaných strán”,
- definovanie kritérií pre posudzovanie rizík a príležitostí - tvorba “Matice rizík a príležitostí”,
- identifikácia, analýza a hodnotenie rizík - tvorba “Registra rizík a príležitostí”,
- návrh a výber opatrení na riešenie rizík a príležitostí,
- hodnotenie efektívnosti opatrení na riešenie rizík a príležitostí.
Forma workshopu
Teoretická časť:
- interaktívna prezentácia,
- moderovaná diskusia s účastníkmi workshopu,
- k dispozícii k nahliadnutiu budú všetky ISO normy, ktorých sa bude týkať teoretická časť.
Praktická časť:
- práca v tímoch - spracovanie výstupov podľa pokynov a odporúčaní lektora,
- k dispozícii budú formuláre v tlačenej forme a vzory vyplnených formulárov,
- prezentácia hotových výstupov z tímov a diskusia s účastníkmi workshopu,
- spätná väzba a odporúčania lektora k vypracovaným výstupom,
- účastníci obdržia všetky vypracované výstupy po skončení workshopu.
Pre koho je seminár určený
- manažérov na všetkých úrovniach riadenia,
- vlastníkov a garantov procesov,
- manažérov kvality, riadenia rizík, projektov a zákaziek,
- audítorov a ďalších, ktorých zaujíma téma riadenie rizík a príležitostí
Termín a miesto konania
- 8. júna 2017, od 09:00 do 17:00, hotel Elizabeth, Trenčín
Cena
- cena seminára je 290 EUR bez DPH [348 EUR s DPH]
- zľava 10% za každého prihláseného pri súčasnej objednávke 3 až 5 osôb z jednej organizácie, *
- zľava 15% za každého prihláseného pri súčasnej objednávke 6 a viac osôb z jednej organizácie. *
* zľavy nie je možné kombinovať s inými aktuálnymi zľavami
Cena obsahuje:
- know-how,
- farebné školiace materiály a formuláre v tlačenej forme,
- obed,
- občerstvenie počas konania seminára.
Účastníci seminára dostanú Osvedčenie o absolvovaní workshopu.
Prosíme. prečítajte si Obchodné podmienky!
Prihláste sa prostredníctvom formulára nižšie,
alebo si stiahnite prihlášku pošlite na adresu accia@accia.sk,
alebo objednajte na tel.: +421 32 390 4132